Leveret af Blogger.

Inspirational illustrations

I always end up buying rich illustrated children's books at flea-markets and secondhand-stores. This one is by Wilfried Blecher every page is filled with vibrant, colorful and detailed illustrations. Eye candy for children of all ages!

Katrine  – (03 februar, 2010)  

Nej hvor sjovt! Jeg genkender den bog fra min barndom!! Vi havde den derhjemme. Gad vide om mine forældre stadig har den liggende?! Den er jo faktisk ret fin! Jeg har ikke set den i mange, mange, mange år.

Svanna  – (03 februar, 2010)  

Det var et coincidence :o)
Jeg kender godt det følelse af at se en bog fra ens barndom...det er næsten et slags omvent deja vu?!

Karumen  – (05 februar, 2010)  

looks good...makes me hungry already!

Send en kommentar

Picture

About This Blog

  © Blogger template Shush by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP