Leveret af Blogger.

It´s a girl

and I´m overjoyed ♥

Karen  – (04 august, 2010)  

Hvor ser hun fin ud. Mange gange tillykke. Jeg håber I alle tre har det godt. Og nyd den første tid - den er så fortryllende.
Mange tanker Karen

Maja_B_  – (04 august, 2010)  

Sikke en skøn lille en...
-og lækker blog!

Ida/FarEastLogbook  – (05 august, 2010)  

Hej! Jeg fandt din dejlige blog for en lille uges tid siden og var faktisk slet ikke klar over at du var gravid :-) Tillykke med hende, hun ser bare rigtig sød ud!

Ida

Kim Brockie  – (05 august, 2010)  

So fitt er hon :)
Tillukku enn einaferð fitta Svanna :P

MJ  – (06 august, 2010)  
Denne kommentar er fjernet af en blogadministrator.
Anonym –   – (06 august, 2010)  

Hej Svanna. Vil du slette forrige kommentar, som jeg lige har sendt dig - jeg kom til at sende fra min mand, Martins konto. Ups. Men stort tillykke alligevel! :)
- Katrine Ny.

Lisa Kjellerød  – (08 august, 2010)  

Congratulations!! She is a beauty!!

mette/ungt blod  – (09 august, 2010)  

uuhh wow! er lige kommet hjem fra ferie - hvilken en fin overraskelse! Stort stort TillykkE!

Unknown  – (12 august, 2010)  

Congratulations! She's adorable!

Sidsel_._  – (13 august, 2010)  

stort tillykke - hvor er hun smuk.

Lotte  – (15 august, 2010)  

Hvor er hun smuk og fiiiin...Hjerteligt tillykke ;)

Send en kommentar

Picture

About This Blog

  © Blogger template Shush by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP