Leveret af Blogger.

For your eyes only

I bought Fazer Coco Powder on my last trip to Malmö, not that I needed coco powder. I recognized the graphical Ögon "eye" from Swedish homes featured in magazines, so you see I had to have the coco:o) When I returned to Copenhagen I googled Fazer Ögon to learn more about the eyes. Enter Olle Eksell a swedish graphical genius. I will be purchasing the Ögon poster on my next trip to Malmö and will put his book with graphical illustrations on my christmas list.

Emma  – (16 juli, 2010)  

Han er allerede højt på min liste. Når jeg flytter til august, er det min plan at tage til Malmö og købe plakaten til mig selv i indflyttergave :)

Svanna  – (20 juli, 2010)  

Lyder som en meget god indflyttergave til dig selv :o)

Katrine  – (21 juli, 2010)  

De er også fine! - Selvom jeg godt nok har det lidt blandet med de øjne: Mine forældre har to gamle Ögon dåser, som stod på en reol, da jeg var barn. Når jeg som helt lille sov til middag på sofaen, lå jeg og kiggede på øjnene. Jeg havde det som om de holdte øje med mig og var faktisk en lille smule bange for dem. Hihi. Men i dag kan jeg godt se, at de faktisk er ret flotte. :)

Send en kommentar

Picture

About This Blog

  © Blogger template Shush by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP