Leveret af Blogger.

COSy


I´m a huge fan of Cos and have been ever since they opened their fashionable doors in Copenhagen in 2007. Six fabulous Cos dresses hang in my wardrobe and many more are inevitable to come. The Cos store in Copenhagen is decorated with classic mid century furniture mixed with B&B tables and sofa ottoman. The shelving is to die for as is the soft calm color pallet mixed with black and wood.

Johanna  – (07 januar, 2010)  

Jag <3 också COS.

I våras var jag alldeles nyseparerad och sorgsen och åkte till London med jobbet. Väl i London var det all work and no play. Timmarna innan vi skulle åka hem igen lät min chef mig gå till COS så att jag skulle bli riktigt glad, han satt utanför och väntade (han försökte att inte se stressad ut och lyckades nästan).

Hittade en underbar klänning. Hann inte prova den men köpte den iaf. Köpte en mugg också så att jag var garanterad att med mig något hem jag faktiskt hade nytta av.

Men väl hemma igen provade jag klänningen och den passade perfekt. Och den följde mig hela sommaren. Det var tjusig, perfekt, casual och passade till allt jag gjorde den sommaren och jag kände mig så fin. Jag som trodde att det skulle bli den värsta sommaren, men den blev så himla, himla fin.

Tack för en jättebra blogg!

Lotte  – (12 januar, 2010)  

Okay?...ØV...den smuttede...Ser ellers godt ud...

Send en kommentar

Picture

About This Blog

  © Blogger template Shush by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP