Leveret af Blogger.

Elegantly wasted

Rannvá one of my oldest friends and I went to Malmö last weekend. We had a great time visiting all interior shops in Malmö downtown plus geting great green thai. Rannvá bought lot of stuff and I mostly bought strange things like plastic photo corners and this chic ice cube tray from Alvar Alto.

Katrine  – (15 oktober, 2009)  

Super cool isterninge-bakke!
Jeg skal selv til Malmø på mandag med en veninde, kan du anbefale nogle specifikke interiør butikker derovre?

Svanna  – (16 oktober, 2009)  

Hola Katrine

Jeg er vild med Ålehns og DesignTorget...men denne gang syntes jeg ikke der var meget at komme efter. Jeg elsker elsker elsker Lagerhaus. Så mange sjove ting. Granit har de bedste basic things.
I Malmös Design Center venter der en god varm kop og skønne bøger ect.
Der ligger den fineste "design butik på den anden side af hovedbanen (du passerer den hvis du tager Swebussen)
I Énrte (stort shopping center i enden af strøget) ved siden af Lagerhaus butikken ligger der en børne boghandel med de fineste Mummi plakater.
Vedr. spise så er der hold fast en T.G.I Fridays og der er den bedste Mocha Mud Pie
Ellers kender jeg desværre ikke så mange små gader med charmerende butikker...så du er mere end velkommen at raportere om gode fund;o)
Længe leve Malmö og længe leve den svenske krone.

Send en kommentar

Picture

About This Blog

  © Blogger template Shush by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP