Leveret af Blogger.

Learned it the hard way


I´ll not be posting much, now that my computer has had a meltdown. Kristjan has all our pictures from Honduras (thank God) I have some on my flickr, but other than that...I have lost all my pictures! I had just taken backup of all my video footage, so technically I have´t lost everything on my computer :o/ Kristjan is originally an IT engineer, so he has ordered a new hard-disk and hopefully all will be fixed promptly! I really am sad for my loss, but in a strange way I also feel relieved. Relieved that next time when I`ll turn on my beloved computer, there will be no stuff, no clutter, no mess and I can start a fresh new beginning. I´ll be more organized this time around, I prommise.

Anonym –   – (28 oktober, 2008)  

oh come back soon!! det er uhyggeligt hvor meget af ens liv der ligger på sådan en computer! jeg backer up hele hele tiden lige nu fordi min er begyndt at sige en mystisk lyd -og jeg kan ikke overskue at indlevere den til reperation! hvordan lever man uden?? :) jeg er rolig fordi (næste) alle mine billeder ligger på flickr. Hvad jeg gør den dag flickr går ned... tør jeg slet ikke at tænke på!! har du forresten set at vi boede en nat på Fox på vores lille honeymoon?? det var så fantastisk! -tak fordi du mindede os om det!

Anonym –   – (29 oktober, 2008)  

and that's why we take backup ;) hehe
Buy a external drive with your next mac and setup timemachine, it'll do automatic backups of your machine and no worries for the future!

Lotte  – (31 oktober, 2008)  

AJ MAND....Se dig aldrig tilbage, må være mit sølle råd :(
Mistede så godt som alle mine fotos 2007/08...for nogle måneder siden, da jeg bare lige skulle lave en back-up på en ekstern harddisk....Ved virkelig ikke hvad jeg havde gang i??? Men alt var væk!!!!!
HVAD HVOR HJÆLP SKRIG HYL...Grrrrrrrrrrrrr...snøft...jeg var rystet i flere dage efter...kunne heldigvis ikke huske hvert et foto...men famile begivenheder røg der...pokker...
Håber du snart er på stikkerne igen ;)

Send en kommentar

Picture

About This Blog

  © Blogger template Shush by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP