Leveret af Blogger.

Ordrupgaard Museum & Finn Juhls home


Kristjan and I had a lovely day yesterday. We finally made it to Finn Juhls home, that now is a part of Ordrupgaards museum. Unfortunately you can´t take pictures inside the home do to security reasons. Saha Hadid has designed the relatively new extension of the museum which is gorgeous. Finn Juhls multicolor Pelikan Chairs looked great up against the raw look of the cement walls and the minimalist lighting.

Anonym –   – (22 september, 2008)  

ihh hvor en god ide! Dennis og jeg planlægger at holde ferie i vores egen by hvor vi gør alle de ting vi normalt ikke for gjort i københavn! har du nogle flere gode tips?

Anonym –   – (23 september, 2008)  

Spis en sandwich i den Kgl Biblioteks have (ligger mellem biblioteket og Christiansborg) plus besøge det Jødiske museum (formgivet af Daniel Libeskind) mens i er der ;o) det vil i ikke fortryde. Så ville jeg ville spandere og nyde en overnattning på Hotel Fox. Jeg har aldrig været men jeg ønsker det.

Svanna

Anonym –   – (23 september, 2008)  

nogle rigtige gode forslag! Vi kigger faktisk lidt på det med fox. havde tænkt på det før og tænker at en nat ville være perfekt. tak!

Anonym –   – (24 september, 2008)  

Glæder mig at se og læse om jeres lokale ferie. Hvornår starter den?

Svanna

Send en kommentar

Picture

About This Blog

  © Blogger template Shush by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP