Leveret af Blogger.

Our wedding

the veil had an immediate influance on me and made me feel very virginesqu Almost all accesory was eather vintage or french or both. From my french vintage handmade clutch to Kristjans crisp white Dior underwear:) Yehhhhhhhhh The weather was so good, that we decided to take a walk instead of leaving the church in a car soaked vine labels self sewed napkins. the royal copenhagen fabric that started it all We put up 40 rice lamps and borrowed black CUBUS candleholders from friends and family

PROVINS  – (20 august, 2009)  

Hvor dejligt!! Tillykke med det!

Katrine  – (20 august, 2009)  

Sikke et fint bryllup I havde! Stort tillykke herfra. Der er så mange fine detaljer - jeg kan især godt lide engangskameraet.
Og jeg kan også godt lide at I var på pølsebar! :)

Lotte  – (22 august, 2009)  

Alt er bare så gennemført...lækkert hele vejen igennem...skønne billeder af jer :))) stort tillykke endnu engang

Sidsel_._  – (26 august, 2009)  

stort tillykke til jer!
Hvor ser det bare lækkert og gennemført ud. Elsker dit tidsløse bryllupslook.

Lisa Kjellerød  – (03 september, 2009)  

Just discovered your blog and Im loving it! Your wedding looked perfect!

Elizabeth  – (20 februar, 2010)  

Hej Svanna,

Hvor er det nogle smukke billeder, og sikke et stort stykke arbejde, I har lagt i jeres bryllup :) Virkelig gennemført med de smukke, hjemmesyede servietter og indbydelserne - you rock!

Jeg ved ikke, hvordan jeg skal kontakte dig, håber det er okay med en kommentar... men er der mulighed for, at jeg må vise nogle af dine billeder på min blog? Jeg ville blive helt fantastisk glad hvis det kunne lade sig gøre :)

Vanessa –   – (14 september, 2011)  

Hej Svanna,
Jeg har med glæde set de fantastiske flotte billeder fra jeres bryllup på Færøerne, på både din blog og Pretty Chic Blog. Min kommende mand er også fra Færøerne og vi skal giftes på Færøerne til sommer (2012). Er der mulighed for at du vil dele noget af dit research/kontakter omkring lokation, fotograf, blomster, etc? Det vil blive værdsat højt. Mange hilsner Vanessa

Send en kommentar

Picture

About This Blog

  © Blogger template Shush by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP