Leveret af Blogger.

Mad Men Mania

What can I say... instead of sowing napkins for my wedding I´ve been watching Mad Men. Can you blame me?!

Anonym –   – (03 november, 2008)  

ja, det var fantastisk pludselig at kunne vælge et af de største værelser på Fox! tak for tippet!

mht. ch-25 så er det en lidt sjov historie: Da mine forældre lige havde fået mig (som havde kolik) og i samme ombæring var flyttet til et nyt hus og en ny by, ringede pludselig en fjern slægtning til min far og spurgte om han ikke ville komme og kigge på nogle af deres gamle møbler, når mine forældre nu skulle indrette et nyt stort hus. -De havde en masse de ikke skulle beholde. Min mor syntes egentlig det var en dårlig ide for de havde alt for travlt med mig og min søster og huset mm, men min far kørte til fyn alligevel -og kom hjem med de to stole, to børge mogensen sofaer og et forstudie til et berømt maleri som jeg desværre har glemt maleren af! helt gratis! Da jeg gik i gymnasiet fik jeg lov til at hente de to stole op fra kælderen (!!) hvor mine forældre havde stilt dem ned fordi de ikke syntes man sad godt nok i dem!! og nu har jeg også fået lov at tage dem med her over :)

Anonym –   – (03 november, 2008)  

by the way: TAG!

Svanna  – (03 november, 2008)  

Sikken en god historie. Mange tak Mette ;o)

Send en kommentar

Picture

About This Blog

  © Blogger template Shush by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP